Foreldrebetaling

Informasjon om foreldrebetaling i barnehagen, mulighet for redusert foreldrebetaling og gratis kjerne tid for foreldre med lav inntekt .

Pris for fullplass i barnehagen er fra og med Jan 2023 kr. 3000 kr pr. måned.

Matpenger kr. 450 pr. måned pr. heltidsplass kommer i tillegg.

Foreldrebetalingen fordeles over 11 terminer, hvor august er betalingsfritt.

Første faktura til barn som starter ved nytt barnehageår sendes ut i august, med forfall 15 september.

Det gis 30% søsken moderasjon for 2. barn og 50 % søskemoderasjon for 3. barn osv.

Søknadsskjema for å søke om redusert foreldrebetaling og gratis oppholdstid finnes på sola kommune sin hjemmeside, vennligst se lenke under. Barnehagen vil være behjelpelig med å søke om det er ønskelig, ta da kontakt med pedagogisk leder, faglig leder eller daglig leder.

There is information about the reduction in payment if your income is low in english on sola.kommune.no, se below. Please ask pedagogisk leder, faglig leder or daglig leder if there is something you want us to help you with.

Informasjon og søknadskjema fra Sola kommune: